Saturday, April 28, 2007

Lomalla

Ma olen niin turisti! Ensimmainen lomapaiva takana ja poltin selkani auringossa. Niin tyypillista Suomalaisen turistin touhua :) Eilen makoilin enemman tai vahemman koko paivan pihalla auringossa. Oli aivan mahtava paiva, yli 25 astetta. Ahneus kostautui ja selka on nyt aivan punainen. Mutta ei se haittaa, mulla oli kivaa :)

Mun hieno uusi tietokone osoittautui huonoksi. Siis ihan hyva kone, kaikenmaailman hienouksilla, mutta ei mulle sopiva. Joten HP palautettiin kauppaan ja ma olen nyt ilman konetta siihen asti, etta loydan uuden. (Skypettajille tiedoksi, etta olen pari paivaa off-line) Ma en vaadi kovin montaa erikoisvarustetta, mutta niista en tingi. Ja HP:sta ne puuttuivat tai olivat huonot. Tarvitsen kooltaan pienen koneen, jossa on Bluetooth tai infrared, jotta pystyn katevasti siirtamaan kuvia puhelimesta (jossa on hyva kamera) koneelle. Koneessa pitaa myos olla sisaanrakennettu webbikamera Skypettamista varten. HP:ssa oli touchscreen, joka on tosi makee, mutta silloin karsii kuvan laatu. Esim silla ei pysty katsomaan elokuvia. Tai pystyy, mutta kuva patkiii. Mun pitaa ehka sittenkin ostaa MacBook. Siihen saa asennettua kuulema Windowsin, joten sitte mulla on kaytannossa PC. Ja PC:n tarvitsen tai ainakin muutamia Windows ohjelmia. Ma kun en ole koskaan kayttanyt Macia enka tunne sen systeemeja ja lisaksi tarvitsen tuleviin kouluprojekteihin vain PC:ssa pyorivia ohjelmia.

No, mahan en noiden koneiden paalle kauheesti ymmarra, mutta onneks mulla on taalla oma kotigeek, joka tietaa tahan liittyen kaiken tarpeellisen :) Ja jonka kanssa mulla on muuten tanaan treffit ;)

Juholla on ollut pari viimeista paivaa uimakilpailut ja kestaa viela tamankin paivan. Sen jalkeen sen uimiset on uitu, ainakin Foothillin uran osalta. Kesakuun lopussa silla loppuu kokonaan koulu Foothillissa ja syksylla aloittaa Santa Claran yliopistossa.

Mutta siis tanaan illalla mun jumalainen poikaystavani on luvannut vieda mut pitkasta aikaa
deitille viettamaan parisuhteen laatuaikaa :) Ihanaa! Sita odotellessa taidan lahtea tuhlaamaan hanelta saamani lahjakortin Stanford Shopping Centeriin.

No comments: