Wednesday, April 25, 2007

Economics takana

Economicsin loppukoe oli tanaan ja se oli ihan jarkyttavan kamala. Kymmenen kysymysta, joista kahdeksaan piti vastata, kaks ja puol tuntia aikaa. Kolmeen kysymykseen tiesin varmasti vastauksen ja se jattaa viisi kysymysta, joista saan vaan rippeita, joten huonolta nayttaa.

Loppukoe on 50% arvosanasta, joten hellurei vaan. Saatiin kokeen jalkeen takaisin term paperit ja siita sain onneksi A:n. Eli mulla on A ja B alla ennen loppukoetta. (Sain valikokeesta B:n, vaikka pisteita sain 91/100, omasta mielestani siita olisi pitanyt tulla A...) Juhon laskujen mukaan vaikka saisin C:n tasta loppukokeesta, lopulliseksi arvosanaksi tulee B, koska sain niin hyvat pisteet siita valikokeesta. Saa nahda kuinka kay...

Mun on ihan pakko saada B tasta kurssista ja muistakin, etta pysyn koulussa. Jos menestys menee alle sen, ne voi lempata mut pihalle. Ja varsinkin kun olen anonut siirtoa toiseen ohjelmaan, niin olis paras saada hyvat arvosanat naista kurssesta. No, matikasta tulee luultavasti A, koska siina olen parjannyt tosi hyvin.

Huomenna on laskentatoimen loppukoe. Siita en ole niin huolissani, koska siella saa olla kirjat ja muistiinpanot mukana ja mulla on hyvat muistiinpanot omista muistiinpanoistani ja selvat savelet mista loydan tarvittavan tiedon, jos en sita tieda. Tosin kokeen tekemiseen on kaks ja puol tuntia aikaa ja siina on hirvea maara kysymyksia. Laskin viimeksi etta noin 2.5 min per kysymys on aikaa tuhlattavana. Etta ei siina ajassa ihan hirveesti kirjaa selailla...

No comments: