Wednesday, December 12, 2007

Syksy loppusuoralla

Tänään mulla oli Operations Managementin loppukoe. Se oli tosi rankka, mutta luultavasti meni ihan hyvin. Samalla tunnilla pidin vielä esityksen ympäristöystävällisestä tuotannosta juuri ennen koetta. Aika epäreilu asetelma, mutta minkäs teet.
Olisin kyllä päässyt huomattavasti helpommalla, jos olisin valinnut markkinoinnin pääaineeksi, mutta minähän tunnetusti pidän haasteista :) Sillä kurssilla olen koko ajan saanut hyviä arvosanoja aika paljon pienemmällä vaivalla ja pähkäilemisellä. Operationissa olen myös kyllä saanut hyviä arvosanoja pitkin syksyä, mutta aivoa on joutunut käyttämään huomattavasti enemmän. Enemmän haastetta ja aika paljon mielenkiintoisempaa.
Viimeinen viikko tätä jaksoa edessä ja pahin on onneksi ohi. Huomenna on ryhmäprojektin esitys Zaran logistiikka ketjusta, mikä on ollut todella mielenkiintoinen, koska Zaralla on ihan uniikki tapa tehdä businesstä verrattuna muihin vaatevalmistajiin.
Markkinointi projekti tehdään valmiiksi perjantaina ryhmätapaamisessa, mihin toivottavasti kaikki osallistuvat... Ja sunnuntaina viimeistelen vielä yhden projektin Toyotasta. Se homma on kaikkein eniten kesken ja siihen pitääkin nyt uhrata kaikki liikenevä aika ennen sunnuntaita.
Aika paljon univelkaa on kertynyt viimeisen viikon ajalta, mutta eiköhän sitä mennä vielä samoilla silmillä toinenkin viikko :)

4 comments:

Anonymous said...

Hyvä Ansku!

Juho kertoi, että teillä on odotettavissa magee reissu Tahoelle, Las Vegasiin ja Los Angelesiin joulun aikaan. Jos et meinaa jaksaa, niin ajattele sitä! Mä oon ihan kade, kun vaan päästänkin mieleen aatoksen uudenvuoden aatosta Las Vegasissa.

Täällä vaan on pimeetä, mutta onneksemme joskus ei ihan kauheasti sada. Revimme siitä.

Vielä yksi lohdun asia: Et ehkä ehdi saada ihan kamalaa joulustressiä, kun tärkeämmät steressit vie kaikki voimat ;-)

Tsemppiä! Ja Juholle rakkaita terveisiä.

Terkkuja myös mulle
/Leena

Norppa said...

Nainen - aivotyöskentely sopii sulle! Sitähän varten sä oot siellä, muutenhan sä olisit voinut jäädä tännekin ;)

Mut sä oot hemmetin hienosti jaksanut, ja mä oon tosi ylpee Susta!

Ansku said...

Kiitos rohkaisusta Leena ja Norppa :)
Joulustressi on jäänyt tosiaan aika vähälle ja roadtripin voimalla olen jaksanut painaa. Toisaalta mulla ei ole tämän jakson päätteeksi ihan niin kova stressi kuin viimeksi. Ehkä tähän alkaa tottua..

Anonymous said...

Aatteleppa, just kun ehdit kunnolla tottua koko touhuun, niin sun koulu onkin jo loppu! :)

Hyvä sinä! superassari, joskin et enää kauaa.... :D

Jensu