Friday, January 26, 2007

Ostetaan: Matikkapää

Voi funktioiden funktio!!
Oisko kellään myydä hyvää matikkapäätä? Maksan kyllä ihan reilusti.

Mä olen laskenut näitä samoja funktioita yläasteella ja taas laskenut niitä kauppiksessa ja taas laskenut niitä ammattikorkeassa ja taas lasken niitä täällä, mutta kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä!! Miten voi olla näin luupää?? Kun puhutaan oikeista asioista, siis rahasta tai matkoista tms, niin jotenkin menee kaaliin, mutta kun aletaan pyörittämään x:ää ja y:tä ees sun taas, niin johan tämä tyttö on sekaisin.

Kysyn vaan että kuka näitä kaavoja oikein tarvii? Mä en ole vielä koskaan joutunut käyttämään yhtään tollasta kaavaa missään. Minkä takia ihmisiä kiusataan koulussa tällasilla asioilla? Opetettaisiin "oikeita" asioita ja matematiikan vois mun mielestä jättää kokonaan pois opetussuunnitelmasta.

Nimimerkillä PääHajoo

4 comments:

Anonymous said...

Aivan samaa mieltä. Juuripa siksi kunnisoitan suuresti urhoollista päätöstäsi opiskella. No ei muuten, mutta just sen matikan takia. Mä oon ainakin niin monta kyyneltä vuodattanut sen vuoksi. Ja tottahan se on, että tähän saakka ainakin on pärjätty ilman kummallisia äksiä ja yitä. :)

Täytyy nyt kyllä kommentoida, että onko se suomenkieli noin nopsaan haihtunut päästä? Siis kamalaa finglishiä. Tiedoksi että: semester on lukukausi ja networking on verkostuituminen. Mikäli tarvitset apua suomenkielen kanssa, älä epäröi ottaa allekirjoittaneeseen yhteyttä. ;D

Anonymous said...

Niin siis terveisin,
Jenni Annukka

Anonymous said...

Kiitos Jensku suomenkielen korjauksesta :) Täytyy todellakin ottaa itseään niskasta kiinni ettei näin käy toistamiseen...

Anonymous said...

Tytär hellou .....
Nyt vaan opiskelet, kyllä niistä on hyötyä sit joskus kun olet iso tyttö.
Ja niin terveissiisitvaan iskä ja äippä