Friday, January 12, 2007

Melko kallista

Matematiikan placement test meni erittäin hyvin! Sain 80% oikein! Olisin saanut täydet, jos olisin tajunnut, että siellä olisi saanut olla kaikki muistiinpanot esillä.... Anyway, olen todella ylpeä itsestäni. Iso kiitos kuuluu myös Juholle... :)

Keskiviikkona ja torstaina olin ensimmäisillä oikeilla tunneilla ja ne meni oikein hyvin. Mulla on siis keskiviikkoisin Economics ja torstaina Accounting ja Math30. Koska sain placement testista niin hyvän, olisin voinut kuitata tuon matikan kurssin sillä, mutta koska tarvitsen todella niitä tietoja myöhemmin MBA programissa, niin päätin kuitenkin sen ottaa. Se tulee vielä tarpeeseen kun menen tekemään GMATin.

Kirjat täällä on ihan SIKA kalliita. Economicsin kirja maksoi $161 ja Accounting kirja $175 (eli noin 140€ ja 150€) Silloin kun mä olen ollut viimeksi koulussa, kirjat maksoi about 100mk. Hinnat on siis nousseet kymmen kertaisiksi! No joo okei, siitä on jo "hieman" aikaa :)
Matikan kirjan sain Juholta kun sillä on ollut ihan sama kirja syksyn matikan kurssilla.

Mun blogiin kirjoittamista häiritsee suuresti tässä vieressä erittäin vahvassa "miksi-kaudessa" elävä Toivo 3.5v. Miten yhdessä huoneessa voi olla niin paljon asioita mistä voi kysyä miksi??? Miksi mulla on jano? miksi mä kirjoitan tietokoneella? miksi keijuilla on siivet? miksi dinosauruksia ei enää ole olemassa? miksi ulkona on paljon lehtiä maassa? miksi pitää pyyhkiä suu kun on syönyt? miksi Juhon tuolin kangas on kulunut rikki? miksi pitää syödä ruokaa ennen kuin saa keksejä?
Ihan vain murto-osan mainitakseni....

Mihin mä jäinkään.... niin siis siitä koulusta vielä, että mun Accountin opettaja on ihan sairaan makee persoona. Tästä keväästä tulee vielä hauska, koska me naurettiin ihan vatsa vääränä jo ensimmäisellä tunnilla. Sillä on tosi ihana asenne ja esittämistapa on sellainen ettei kertakaikkiaan voi olla oppimatta.

Myös Economicsin ja matematiikan opettajat ovat oikein mukavia, joten ei tästä ehkä ihan kauheeta tulekaan kuin ajattelin :)

Ansku

No comments: