Tuesday, January 02, 2007

Hyvää uutta vuotta!

Meillä vaihtui uusi vuosi mukavissa tunnelmissa. Oltiin Brunon ja Ursulan luona kemuissa ja oli oikein hauskaa. (Saksalainen pariskunta, Bruno on opiskellut Rumin kanssa Sveitsissä samaan aikaan.) Syötiin ja juotiin ja valettiin tinaa. Olen muistaakseni valanut tinaa viimeksi lapsena...

Ai niin, tässä vaiheessa mun pitäisi ehkä vähän esitellä mun uutta Amerikan perhettä. Eli mun ja Juhon lisäksi tässä talossa asuu Jaana (Juhon täti), Rumi (edellisen aviomies), Jamilla (prinsessa 5v) ja Toivo (ritari 3v). Lisäksi täällä on vielä Juhon äiti Leena tällä hetkellä lomailemassa. Eli meitä on oikein suurperhe :)

Onneksi talossa on kaksi autoa ja toinen niistä on suuri perheauto, johon mahdumme kaikki ja vielä jää tilaa tavaroille. Tehtiin juuri tässä ehkä ennätys; autossa oli kaksi lasta, neljä aikuista ja ihan hirveesti tavaraa Ikeasta; 78" pitkä pöytä, siihen laatikosto ym sälää. Amerikka on kaikenlaisen suuren ihmemaa :)

Eilen lähdettiin Juhon kanssa moottoripyöräilemään. Ajettiin vuorten yli Peninsulan toiselle puolelle Tyynenmeren rannalle. Oli ihana aurinkoinen päivä ja maisemat mahtavat. Suomalaiseen saaristomaisemaan verrattuna Tyynenmeren ranta on totaalisen erilainen. Vettä vaan silmänkantamattomiin eikä ainuttakaan saarta missään. Se vetää aika hiljaiseksi...

Huomenna alkaa koulu ja mua vähän jänskättää :) Ihan kuin menis ekaluokalle. Toivottavasti siellä on kilttejä opettajia ja mukavia kavereita :)

Ansku

No comments: