Wednesday, February 28, 2007

Tyttöjen juttuja

Tänään oli viimeinen koe tältä erää ja olen niiiiiiin kiitollinen siitä. Mulla on akku ihan tyhjä. Siis kertakaikkiaan voimat lopussa. Viikonloppuna en katokaan koulukirjoihin päin. Economicsin koe oli aika hankala. Piti kirjoittaa ihan kynä sauhuten ja aika meinas loppua kesken. Että ei niistä vastauksista kovin hyviä tullut. Kyllä mä ymmärsin asiat ja vastasin kaikkiin, mutta en tiedä riittääkö se.

Meille tuli siivoojat taas tänään ja lähdin evakkoon. Olin siis todella ajoissa Cityssä ja kävelin Westfieldin ostoskeskukseen ja ihmettelin siellä pari tuntia. Se on ihan hullun kokoinen paikka, jossa on ihania kauppoja. (Siellä on kierreliukuportaat, en ole ikinä aikaisemmin nähnyt sellaisia...) Olin sopinut Didemin kanssa, että lounastetaan yhdessä siellä ennen koetta. Meillä oli tosi kivaa! Mä olen niin kaivannut tyttöjen juttuja ja niin oli Didemkin, koska me vuodatettiin oikein kunnolla kaikenmaailman asioita ja puhuttiin ihan suu vaahdossa ja naurettiin. Kertakaikkiaan terapeuttista!! Sovittiin, että pidetään yhteislounas tästä lähtien kerran viikossa.

Mä olen saanut ystävän :)

No comments: