Wednesday, February 21, 2007

Voi suu- ja sorkkatauti

Mulla on ihan varmaan joku suu-ja sorkkatauti. Kurkku on ihan paksu. Ihan kuin joku ois laittanut rautakangen pystyyn mun kurkkuun.

Kaikki alkoi flunssasta. Se siis iski jo tammikuun loppupuolella ja sitä kesti vaikka kuinka kauan. Nyt näyttää siltä, että olen saanut jonkun sortin jälkitaudin. Kurkku on siis todella kipeä, mutta ei varsinaisesti sisäpuolelta vaan ulkopuolelta. Imosolmukkeet, vai mitkä ne nyt on, on tosi kosketusarat. Mä olen saanut jonkun sikotaudin. Voi pylly!!

Musta kyllä tuntuu, että mä olen sairastanut sikotaudin joskus lapsena. Pitääkin soittaa äipälle ja kysyä...
No, joka tapauksessa, sain lääkärin tälle iltapäivälle klo 15:00, joten sen jälkeen selviää mikä mua vaivaa.

Tänään jää siis economicsin tunti väliin, mutta onneks siellä ei ole pakollista läsnäoloa eikä mitään nimenhuutoa. Huomenna on laskentatoimen koe ja sinne mä menen, vaikka henki lähtisi.

No comments: