Friday, February 16, 2007

Ystävänpäivä & Matikan koe

Mä olen ihan huono ystävä, kun en lähettänyt kenellekään minkäänlaista ystävänpäivätervehdystä ja itse sain vaikka kuinka monta. Jopa Miia Johannalta Suomesta asti suklaata ja salmiakkia! Kiitos rakkaat ystävät!! Kyllä mä ihan kauheesti teistä vielä tykkään ja ikävöin ihan hirveesti!!

Ajatukset on vaan kertakaikkiaan olleet niin sykkyrällä ensimmäisten kokeitten takia. No, se ensimmäinen koe sitte oli ja meni. Matskun koe oli eilen ja se meni omasta mielestäni tosi hyvin :) Se on sitte eri asia, mitä todellisuus on, mutta kyllä mulla aika vahvasti on sellainen olo, että B sieltä tulee. Osasin vastata kaikkiin kysymyksiin enkä tarvinnut muistiinpanoja juuri lainkaan. Kokeessa oli aika paljon selittämistä, joten toivottavasti mun englanti on riittänyt.

Tänään mä olen pitänyt vapaapäivän ja oltiin Juhon kanssa shoppailemassa/hengailemassa Ikeassa (yllätys, yllätys) ja Stanford Shopping Centerissä. Ei ostettu paljon mitään, mutta vietettiin aikaa kun oli ihan sairaan hyvä ilma, ihan kesä.

Stanford Shopping Center on saanut nimensä juuri siitä mistä luulettekin, eli Stanford Universitysta. Se on tässä ihan lähellä, melkein kävelymatkan päässä. Niillä on ihan hervottoman kokoinen kampus ja niiden oma poliisi kulkee ympäriinsä (esim ostoskeskuksessa nähtiin) Segwaylla :) Sitä pitää itsekin joku kerta mennä kokeilemaan San Franciscon mäkiin.

No comments: