Wednesday, February 07, 2007

Koti-ikävä

Koti-ikävä iski muhun eilen illalla sellaisella voimalla, että halvaannuin ihan täysin. Makasin sängyllä täysin liikuntakyvyttömänä ja ikävöin kaikkia ihmisiä Suomessa. Enimmäkseen tyttöjen juttuja. Juho on ihana, mutta ei ikävä kyllä pysty korvaamaan tyttöjä.
Mä makasin sängyllä ja vaan tuijotin eteeni. Päässä ei pyörinyt juuri mitään ja silmät vaan seiso päässä. Mä ajattelin että olen tulossa hulluksi....

Mutta pienistä asioista nousee taas hyvä mieli :) Kaivoin salmiakkikätköistäni Terva Leijona askin ja aloin mutustaa sitä. (Superiso kiitos ystävät!!) Juho parka yritti parhaansa mukaan jutella mulle mukavia, mutta mikään ei auttanut. Paitsi!! Se veti ässän hihasta!!! Lupas viedä mut lauantaina Ikeaan syömään lihapullia!! Ja ostamaan salmiakkikaloja ja Dajmia!!!

Kiitos Juho ja Ingvar Kamprad!

1 comment:

Hanna Kopra said...

Siis eksäkli tö seim mitä mä teen, jos kaipaan kotiruokaa!

Siis Jaakko osaa tehdä ihan hyvää kotiruokaa, mutta se fiilistelee mausteilla... Sou, pitää mennä Iiikkeaan!

Ja AINA voi kuunnella Martti Servoa Suomi-ikävään!

Me muuten nähtiin Hakiksessa Muudi Muukkulainen ja SIT Jaakko löysi Bravo Napander -levyn Hakiksen Sokkarista (joka on pieni ihme, kun se "kauppa" on niin sovjetjunion)!! Kohtaloa.