Monday, February 26, 2007

Lukemista

Mä luen taukoamatta. Alkaa päistämään ihan kauheesti. Mä olen lukenut joka päivä tuntitolkulla ja tuntuu, ettei siitä tule mitään valmista. Todellakin pelkään miten economicsin koe menee keskiviikkona...

No mua vähän piristi tänään, kun laitoin matikan opelle meiliä ja kyselin, miten muilla oli mennyt se meidän koe. Että olisi vähän vertailupohjaa oliko mun tulos hyvä vai erittäin hyvä :) Että jos 50% luokasta on saanut A:n, niin voin lopettaa tän leijumisen ja todeta, että se oli todella helppo. Mutta luokan keskiarvo siitä kokeesta oli 71 pistettä! Mä en vaan voi uskoa, että pärjäsin siinä noin hyvin...

Meillä on täällä talo täynnä tällä hetkellä. Jaanan ystävä Maija tuli pari viikoa sitten ja Juhon toinen täti Minna ja hänen poikansa Elias (1.5v) tulivat viime torstaina. Meitä on siis tällä hetkellä 6 aikuista ja kolme lasta. Voitte kuvitella minkälainen hulina :)

No comments: