Wednesday, February 04, 2009

Työhaastettelussa

Eilinen päivä oli niin raskas, että olen ollut tänään ihan kuollut. Siis puolipäivää kestävästä työhaastatteluputkesta toipumiseen menee vähintään yksi koko päivä. Ihmeellistä. 
Olin eilisen iltapäivän siellä yrityksessä viidessä haastattelussa. Ja kaikki meni mielestäni tosi hyvin. Kaikki ihmiset oli tosi mukavia enkä ollut pahasti kipsissä. Itse asiassa olin yllättävän rento ja juttu luisti hyvin. (Yksi haastattelijoista on äitinsä puolelta Suomalaista sukujuurta!) Olin valmistautunut hyvin, joten vastauksia ei tarvinnut miettiä kovin kauaa, enkä mielestäni änkyttänyt pahasti. Parhaani tein, enempään en olisi pystynyt. Nyt vaan odotellaan mikä on heidän päätöksensä. Sanoivat tekevänsä yleensä päätökset suht nopeasti, joten oletan että tällä viikolla saan tietää. 
Toivottavasti ne haluavat mut. Mä haluisin todella paljon sinne töihin. Firma vaikuttaa mukavalta ja työ haasteelliselta. Erittäin haasteelliselta. Jopa hieman hirvittää jos ne oikeesti palkkaa mut, että pystynkö mä siihen. Tottakai pystyn!! Haastetta elämässä pitää ollakin. Ei tässä ole kalliita kouluja käyty että pääsis papereita pyörittämään. 

No comments: