Monday, February 16, 2009

Oiskohan se sitte siinä

Mä taisin saada työpaikan. Olen jotenkin ihan hämilläni. Ei kuitenkaan nuolaista ennen kuin tipahtaa. Rahasta ei ole vielä keskusteltu. Huomenna puhutaan siitä. Mutta muilta osin ne tykkäs musta ja mä niistä. Näin tänään kolme eri ihmistä, kaksi manageria ja yhden HR ihmisen. Kaikki naisia ja oikein mukavia. HR tyyppi tuli viimeisenä ja kertoi jo siinä vaiheessa molempien managereiden olleen sitä mieltä, että olisin hyvä match. Joten jos pääsemme huomenna sopimukseen palkasta, se ois sitte siinä :)
Todella kummallinen olo. Voiko se sitte olla noin yksinkertaista? Tosin tässä on sellaisia juttuja kuin että ne haluavat, että aloitan conctractina eli olen välittäfirman palveluksessa ja saan sitä kautta palkkani. Eikä mulle tietenkään ole silloin samoja etuja. Jos kaikki menee hyvin, muutetaan työsuhde myöhemmin "oikeaksi". Mulle se on ihan sama, pääasia että pääsen töihin. Kunhan pääsen hommiin, niin kyllä niille selviää hyvinkin nopeasti että olen täysin pätevä ja kovaa tekemään töitä. 
Voikun tämä nyt onnistuisi!

No comments: