Friday, February 13, 2009

Valoa tunnelin päässä

Alkuviikolla kävin aallonpohjassa ja se oli ehkä tarpeen, jotta voi nousta sieltä ylös ja mennä taas eteenpäin. Surkuttelin kamalaa tilannettani ja kaikki näytti olevan täysin metsässä. Mutta asiahan ei tietenkään näin ole vaan kaikki suhteellisen hyvin mun elämässä. Tiistaina viihdytin itseäni käymällä asuntoesittelyissä ja löysinkin meille täydellisen kodin. En tiedä meninkö ojasta allikkoon, koska nyt vaan kismittää kun ei voi ottaa sitä. Sain joka tapauksessa taas energiaa tähän työnhakuun ja olen paukuttanut hakemuksia menemään siihen tahtiin että alta pois. Sen lisäksi olin tällä viikolla kahdessa eri logistiikka alan networking eventissä. Pidin parin minuutin myyntipuheita ja jakelin käyttikortteja niin paljon, että heikompaa huimaisi. Verkostoitumista parhaimmillaan :) Ja siinähän mulla oli kymppi koulussa! 
Tänään lähetin kuusi meiliä eilen illalla tavatuille uusille tuttavuuksille, kaikille tietenkin räätälöidyt cover letterit ja resumet. Lisäksi lähetin yhden hakemuksen Logistics Analystin paikasta. Ja sieltä soitettiin heti! Alle tunnin päästä siitä kun olin laittanut meilin! Siis Vau! Haastattelu ensi maanantaina :)

1 comment:

Unknown said...

HYVÄ, ANSKU, JUURI NOIN!

Eteenpäin, sano mummo lumessa.