Friday, August 17, 2007

Viimeinen rutistus viela

On ollut aika hiljasta taalla blogissa, mutta olen viela hengissa. Mulla on vaan niin hirmuisesti toita viela ennen kuin tama jakso on loppu ja paasen Suomeen, etta olen tehnyt toita ihan hiki hatussa. Keskiviikkona mulla oli englannin kurssin viimeinen tunti, joten se on nyt onneksi takana. Meilla oli luokassa tehtava kirjoitustehtava vahan niin kuin kokeena, mutta ei ollut paha.

Viela pitais tehda vaikka mita. IT managementin essee on lahes valmis. Tapasin opettajan eilen ja sain silta kommentit raakaversioon. Tuntui olevan ihan tyytyvainen, pienia lisayksia ja hienosaatoa viela ja sitte se ois valmis. Matikan projekti on viela aika vaiheessa, mutta kylla sekin varmaan on jossain kuosissa taman viikonlopun jalkeen, etta voin maanantaina pyytaa opettajan kommentit ja keskustella etta miten metsaan on mennyt... toivotaan nyt kuitenkin ettei nain kay. Sitte ois viela pari koetta: keskiviikkona international business ja torstaina IT management. Mulle on hiukan vaan viela epaselvaa, etta missa vaiheessa ma ehdin lukemaan niihin...

Jarkyttava maara hommaa, mutta jotenkin mua ei kauheesti ressaa :) Mulla on vaan hymy korvissa koko ajan kaikesta tosta tyomaarasta huolimatta :) Katos kun ma paasen Suomeen!! Viikon paasta tahan aikaan ma istun tyytyvaisena koneessa :) Tai no, luultavasti joudun tekemaan viela noita projekteja, mutta hui hai, who cares?

No comments: