Wednesday, August 29, 2007

Tukka putkella

Aikamoista lentoa on ollut ensimmaiset paivat Suomessa. Maanantaina olin Leppavaarassa Sellossa hengailemassa. Oli ihan epatodellinen olo. Ihan kuin en ois missaan koskaan ollutkaan ja ihan kuin olisin vaan tavallisella kauppareissulla niin kuin ennenkin. Mutta toisaalta taas olin ihan turisti. Tosi ristiriitainen fiilis.
Myohemmin olin Katjan luona, ihan mun vanhan kodin naapurissa. Oli niin kivaa nahda! Hopotettiin ja syotiin ja naurettiin. Lahdettiin viela kaikenkukkuraksi Helsingin Jaahallille katsomaan Jerry Lee Lewisin keikkaa! Katja kun on Eastwaylla toissa, niin yllattaa aina hauskoilla jutuilla :) Vanha mies, mutta ihan kohtuullinen keikka, joskin lyhyt.
Tiistaina Leena ja Minna ja Elias tulivat hakemaan mua Mustiolle. Siella olivat Liisa ja Keijo, ja Maijakin tuli piipahtamaan. Oli ihanaa nahda! Sielta keskiviikkona kurkkujen ja kuspitsa kassien kanssa (kiitos Liisa) takaisin Espooseen ja tapaamaan Nokia tyttoja. Meita oli Soile, Mika, Sirpa, Jenni, Riitta ja Maarit. Oltiin Soilen luona Vantaalla ja nauru raikui :) Halattiin ja naurettiin oikein olan takaa, niin kuin tossa porukassa aina :)
Nyt on torstai aamu ja kohta lahden junalla Turkuun. Vihdoin naan aidin ja mummin! Ja tietysti kaikki Turkukaverit.

No comments: