Wednesday, August 08, 2007

Esiintymassa

Meilla oli tanaan tiimi projektin esitys international business tunnilla. Meidan projekti oli NAFTAsta ja taytyy sanoa, etta esitys meni todella hyvin. Paljon paremmin kuin olin ajatellut. Olin ihan varma, etta sekoan totaalisesti sanoissa, mutta ihan hyvin pystyin asiani esittamaan, jopa "liberilazation" tuli ulos suusta ihan niin kuin kuuluu :) (ei oo mikaa helppo, kokeilkaa)

Mun ryhmaan kuului kaksi poikaa ja mina. Paul on amerikkalainen ja Dipinder intialainen. Alussa musta tuntui, etta D:n asenne oli vahan laiskanlainen ja olin vahan huolissani, etta mitakohan se saa aikaiseksi, mutta kaikki meni ihan hyvin. Paul on tosi tunnollinen opiskelija ja tiesin, etta siihen voi luottaa.

Kirjoitin oman puheosuuteni sanasta sanaan ja tankkasin sita aika monta kertaa ennen esitysta. Ja enimmakseen pystyinkin puhumaan ilman paperia, muutamia kertoja oli pakko tarkistaa... Mutta ensimmaiseksi esitelmaksi se meni todella hyvin ja olen tosi iloinen :) Nyt on ainakin yksi murhe pois. Viela pitaa ponnistaa matikan projekti ja IT managementin projekti ja pari tenttia.

No comments: