Tuesday, November 20, 2007

Hehkeä nuori nainen

Viime perjantaina sattui hauska tapaus. Oltiin sovittu, etta haetaan Rumi isä, Shiek, San Josen rautatieasemalta puoli yhdeksän maissa. Opiskeltiin päivä Santa Clarassa ja mentiin syömään San Joseen. Löydettiin tosi ihana ravintola, ruoka oli mahtavaa ja siellä oli vielä kaikenkukkuraksi elävää musiikkia. Se ei ollut se hauska tapaus, vaan se tapahtui vasta myöhemmin. Meillä oli syömisen jälkeen vielä aikaa ennen rautatieasemalle menoa ja mentiin yhteen baariin ottamaan oluet. Mulla ei ollut lompakkoa mukana, baarimikko kysyi henkkareita, eikä meinannut myydä mulle olutta! Ikäraja täällä on 21v. Nuori kundi katsoi mua ja sanoi, että sori, mutta jos ei ole pahveja, ei tule olutta. Mä olin ihan huuli pyöreenä. Sanoin kaverille, etta hei mä olen 34 vuotias, että kamoon. Se katto mua silmät selällään ja pelästy varmaan sen verran, etta katsoi parhaaksi antaa mulle se olut :)
Tietysti pitäisi olla tosi imarreltu kun tässä iässa vielä kysytään henkilöllisyystodistusta, mutta kyllä mua lähinnä nauratti se tilanne. Ja poika-paran naama oli näkemisen arvoinen :) Se varmaan laski päässään, etta toi täti on 15 vuotta häntä vanhempi :) Ja munt nauratti :)
Se on varmaan toi mun nuori poikaystävä kun pitää mutkin niin hehkeenä...

No comments: