Thursday, November 29, 2007

Dekaanin juttusilla

Olen pähkäillyt missä järjestyksessä otan vielä jäljellä olevat kurssit ja menin tänään käymään MBA dekaanin luona. Se oli erittain kannattava reissu, koska herra veivasi multa yhden enkun kurssin kokonaan!! Koska olen ottanut jo yhden englannin kurssin ja sain siitä hyvän arvosanan, hän oli sitä mieltä, että siitä ei ole mitään hyötyä mulle, joten mun ei tarvi tehdä sitä. Erittäin miellyttävä yllätys :)
Nyt mulla ei ole mitään aikataulu ongelmia. Aion mennä työharjoitteluun viimeisellä jaksolla ensi syksynä, enkä oikein voi ottaa samaan aikaan montaa kurssia. En halua olla näin stressaantunut kun menen johonkin uuteen ja ihmeelliseen firmaan. Haluisin että se olisi opettava, mutta samalla miellyttävä kokemus. No, nyt kun tää proffa veivasi sen englannin kurssin, niin mulle jää sinne ensi syksylle vain yksi kurssi ja työharjoittelu. Ja olen siis valmis joulukuussa 2008! :)
Kolme viikkoa vielä tätä jaksoa jäljellä ja sitte olen jo puolessa välissä. Tai itse asiassa kurssien suhteen jo yli puolen välin, mutta ajallisesti tasan puolessa välissä. Näin se aika vaan menee...

1 comment:

Norppa said...

jeeee! ei oo enää pitkää aikaa kun sä valmistut! niin se aika vaan menee!
ja oli ihan huippua "nähdä" sut, hiukanko nauratti. mä lupaan hankkia lähiaikoina sen webcamin. työkoneelle itseasiassa oliskin...
kivaa viikonloppua ja hyvää mieltä! ja reippautta opiskeluihin!