Friday, June 15, 2007

Matikkaa ja pihatalkoita

Me oltiin eilen niin ahkeria, etta oikein huimas kun mentiin illalla nukkumaan. Ma tein koko paivan mun matikan laksyja ja kun Juho tuli koulusta, niin se istui mun viereen ja alettiin tekemaan niita yhdessa. Ja niita tehtiinkin sitte pitkaan ja hartaasti... Valilla tehtiin ruokaa ja siivottiin pihaa. (Leikkasin ruohoa puolitoista tuntia, kun oli paassyt "vahan" pitkaksi....) Jatkettiin taas niiden tehtavien tekemista ja hops, kello oli puoli kaksitoista kun mentiin nukkumaan.

Mutta nyt on palauttaa sellanen paperi opelle, etta oksat pois! Se lentaa varmaan pyrstosulilleen kun alkaa lukemaan mun paperia :) HAH, siitas saa! Oli meinaan tehnyt sellaset killerit, etta mulla meinas tulla itku. Mutta onneks mun rakkaudenkapy on matikka-geek!!!! Mutta kylla sai Juhokin tehda toita.

Tekis mieli kylla kysya silta opelta, etta mista sille maksetaan?? Nailla kurssimaksuilla pitaisi mun mielesta saada sellainen opetus, etta pystyy tekemaan annetut tehtavat. Mutta ei. Vastaus viimeiseen kysymykseen loytyi netista eika siita ollut mitaan mainintaa kirjassa eika asiasta ole puhuttu missaan vaiheessa tunnilla. Etta onko taa sitte reilua?

No comments: