Thursday, May 24, 2007

Kuntosali kokemus

Kavin tiistaina kokeilemassa sita aikaisemmin mainitsemaani kuntosalia Redwood Cityssa. Pettymys oli melkoinen. Olin kickboxing tunnilla ja odotin jotain BodyCombatin tapaista tuntia, mutta sainkin Jane Fonda tyylisen kasari aerobicin. No joo, oli siella vahan nyrkkeilyliikkeita ja potkuja, mutta kylla se enemman muistutti kasari aerobicia. Se oli tosi rankka eli hyva siina mielessa, mutta tosi boring. Tiedan, etta olen tassa asiassa aika nirppis ja tykkaan vaan tietyn tyylisista tunneista, mutta minkas teet. Haluan etta mennaan taysilla, mutta siina pitaisi olla jotain hommaa myos aivoille, eika vaan summamutikassa hypita hiki pintaan.

Vetaja oli noin 55-vuotias latinoleidi, joka luuli olevansa 20-vuotias. Ja tosi hauska. Mutta kun ei ollut. Viimeinen pisara mulle oli, kun tama nainen oli laittamassa mun kyparaa paahan kesken tuntia! (Olin Rumin mopolla liikkeella eika kypara mahtunut pukuhuoneen kaappiin, joten jouduin ottamaan sen mukaani jumppasaliin.) Siis tilanne on se, etta kaikilla valuu hiki ihan solkenaan, talla kauhealla akalla ehka eniten, ja hanen mielestaan on jotenkin kauheen hauskaa jos han laittaa mun kyparan paahan! YAK!! En halua edes kuvitella milta se olis tuntunut laittaa suihkun jalkeen omaan paahan.... HYI HITTO!! Ei paljon jarki paata pakottanut silla naikkosella. Sain kuitenkin estettya tapahtuman ennen kuin kypara ehti paahan asti. Han oli kylla selvasti nyreissaan siita etta pilasin hanen hauskan vitsin. Siina vaiheessa ei ollut kysymystakaan siita, etta haluanko taman kyseisen kuntosalin jaseneksi. No en.

Tunnin jalkeen "pojat" (aika vankkaa tekoa) vastaanottotiskilla kyselivat innoissaan, etta mita ma pidin siita tunnista ja oliko mulla hauskaa ja laitetaanko se nimi paperiin. Nieleskelin vahan aikaa ja yritin keksia jotain kaunista sanottavaa. Mutta kun ei oikein tullut mieleen mitaan, niin sanoin, etta tunti ei ollut ihan mun makuun. Pojat siihen, etta tama hauska rouva on "one of our best teachers". Ei muuta kun ovesta ulos ja mopon kaasu kaakkoon ja tack och hej.

No comments: