Saturday, March 17, 2007

Ensimmäinen kolibri

Kävin torstaina tekemässä kirjallisen kokeen sekä auton että mopon osalta ja onneks molemmat meni läpi, auto-osuus ilman yhtään virhettä! Nyt mulla on väliaikainen Kalifornian ajokortti. Vielä pitää mennä suorittamaan ajokoe, sen teen 30. päivä. Tuskin siinä tulee mitään ongelmia, kun auton rattia olen pyöritellyt jo kohta 16 vuotta. Moottoripyörä ajokokeen teen joskus myöhemmin.

Ens viikolla on taas matikan koe, joten olen tässä harjoitellut siihen. Mitäpä sitä muutakaan tekisi aurinkoisena lauantaipäivänä... Seuraavalla viikolla mulla on vihdoin GMAT. Se on tosi paha enkä ole ehtinyt yhtään vielä harjoittelemaan siihen. Viime syksynä olen käynyt niitä juttuja läpi. Ja siitä kahden viikon päästä pitää palauttaa Econ term paper, noin 4-5 sivuinen essee. Siihen päälle tietenkin kaikki normaalit läksyt, joihin mulla muutenkin menee kaikki arkipäivät.
Meinaa tulla ressi.
Mutta en anna tulla.

Juho on myös tosi stressaantunut. Sillä loppuu talvilukukausi tämän kuun lopussa ja kaikki loppukokeet on edessä. Sen lisäksi sillä on esitelmä ja ainakin yksi essee palautettavana. Mutta näin se opiskelijaelämä kai menee. Haasteesta toiseen.

Päivän piristys oli tänään kun näin elämäni ensimmäisen kolibrin. Meidän pihalla. Aika hassunnäköinen lintu. Se näytti vähän niin kuin isolta ötökältä kun se pörräsi paikallaan ja sinkoili edes takas.

No comments: