Tuesday, March 27, 2007

GMAT

GMAT ei mennyt kovin vahvasti. Sain vain 430 ja olisin tarvinnut vähintään 450. Tulos saattaa hieman muuttua kun ovat tarkistaneet kaksi esseetä, jotka piti kirjoittaa, mutta luultavasti se ei tuosta juurikaan muutu.
Olen ihan romuna.

Saattaa siis olla, etten pääsekään MBA ohjelmaan. Ja siinä tapauksessa täytyy tosiaan miettiä uudelleen pääaine. Mutta toivotaan, että tulos nousee hieman ja saan nyt meneillään olevista kursseista tosi hyvän arvosanan. Varsinkin matikka painaa niiden päätöksessä tosi paljon. Siitä mulla on ehkä mahis saada A loppuarvosanaksi.

Olen tosi turhautunut siitä, että olen tehnyt ihan hirveesti töitä ja silti se ei riittänyt. Olen lukenut ja lukenut koko ajan. Kaikkia kouluaineita ja GMAT kamaa vuorotellen, viimeisimmän viikon pelkästään GMATia. Testi meni pyllylleen ja nyt on kauhee stressi siitä kun muista olen jäljessä. Tämä stressi ja armoton lukeminen ei lopu ennen kuin vasta huhtikuun lopulla kun tämä jakso loppuu. Alkaakseen taas uudelleen toukokuussa... No, siinä välissä saa viikon hengittää.

Onneks tätä lukemista on piristänyt Martti ja kumppanit :) Kävivät vielä toisella vierailulla lauantaina ennen lentoaan Suomeen. Oli ihanan lämmin päivä ja istuttiin ulkona ja grillattiin ja höpöteltiin mukavia. Vietiin ne kentälle ja varmistettiin että pääsevät turvallisesti matkaan. Ja kaiketi olivat päässeetkin turvallisesti Suomeen.

Pojilta ilmestyy huhtikuun puolessa välissä uusi levy ja sen jälkeen pukkaa kiukulla keikkaa kuulema lokakuulle asti. Toivottavasti mun Suomen reissun aikana olisi jossain lähettyvillä, että pääsen ihan livenä fiilistelemään.

3 comments:

Hanna Kopra said...

MITÄ!!!!! Hitto oleksä vienyt Martin kentälle?!?!?!? MÄ NIIIIIIIIIIIN KUALEEEEEN!!!!

Voi hitsin vitsi kun en tullut lukeneeksi aikasemmin. Dääääääm! Olisit voinut sanoa terkkuja. Oonhan mä Martin Mysepace-ystävä.

Ja me koetetaan saada Martti meidän tupajuhliin, esiintyy!!

Mä olen NIIIIIIIN KADE!!

Hanna Kopra said...

Mä EN pääse tästä yli! ÄÄÄÄÄÄÄÄäääÄÄääÄääÄÄäääÄÄäÄÄääÄÄäÄäÄä!!!

Anonymous said...

Hei,

Haluaisin tietää vähän tuon GMAT-testin maksamisesta. Miten se GMAT testin maksu toimii? Käykö siellä tosiaankin vaan luottokortti? Onko turvallista laittaa luottokortin tiedot siihen? Lähteekö ne rahat suoraan ja muuttaako ne ite dollareiksi ne?

Kiitos.