Wednesday, May 02, 2007

Matikasta A !!

Sain vihdoin ja viimein matikan loppuarvosana ja se on A !! Ma olen niin mega onnellinen siita etta en tieda kuinka olisin :) Nyt vaan odottelen paatosta siita etta paasenko MBA ohjelmaan...

Olen kaynyt viimeisen kuukauden aikana ahkerasti uimassa ja se tuntuu tosi kivalta. Loppukokeiden aikana mulla oli niin vahan aikaa "tuhlattavana" urheilemiseen, etten viitsinyt menna sinne kuntosalille, kun siella meni aina niin hirveesti aikaa, joten kavin nopeesti uimassa. Menlo Parkin uima-altaat on ihan tassa lahella. Ja uiminen on huomattavasti halvempaa...

Juho tuli mun kanssa uimaan maanantaina ja veti oikein kunnon treenin mulle. Se oli tosi kivaa. Eilen olin myos uimassa ja uin Juhon tekeman treeniohjelman mukaan. Taksi paivaksi Juho teki taas uuden ohjelman, joka oli tosi paljon rankempi, mutta ihan sairaan hyva. Kylla on katevaa kun on matematiikan tutor ja personal trainer ihan omasta takaa ;)

1 comment:

Anonymous said...

Onnea Onnea! Kova työ palkittiin!!!