Saturday, May 05, 2007

Voi hankaluus

Kylla on uuden tietokoneen ostaminen vaikeeta. Ostin Aplen MacBookin torstaina netin kautta ja sain eilen aamulla viestin, etta he eivat voi hyvaksya mun ostosta, koska maksu on tehty ulkomaisella kortilla eivatka he pysty mistaan sita varmistamaan. Voi yhdenkerran!! Miten voi olla niin vaikeeta?? Taalla kylla jotkut tahot tekee yksinkertaisista asioista erittain vaiketa. Jos ostaisin sen saman koneen Aplen liikkeesta, ei olisi mitaan ongelmaa. Paitsi mulle, koska kone tulee paljon kalliimmaksi sita kautta: muistin lisaaminen ei olekaan enaa niin yksinkertainen juttu kun kone on liiketta varten jo kertaalleen kasattu enka saa opiskelija-alennusta.
Sita paitsi maksoin just koulumaksuja samalla Suomalaisella kortilla viiden ja puolen tuhannen dollarin edesta eika kukaa nikotellut yhtaan.
Olin taas ostamassa lentolippua Suomeen ja ilmoitin Juholle, etta heti kun mun koulu on loppu niin mina lahden. Ensimmaisella mahdollisella koneella. Nimimerkilla TodellaAamuArea...
Voi Juho parka, ei silla ole mun kanssa mitenkaan helppoa :)
No mutta asia onneksi selvisi siten, etta Rumi maksaa omalla Amerikkalaisella kortilla koneen ja mina maksan hanelle euroja. Loppu hyvin kaikki hyvin ja voi talta eraa jattaa lentolipun ostamatta... :)

1 comment:

Anonymous said...

juu, älä nyt tuu sieltä pois, kun me ollaan kohta siellä... 45 päivää about enää..