Tuesday, May 01, 2007

Lomalla osa 2

Ihanaa olla lomalla :) Viime lauantaina olin shoppailemassa kuten uhkasin ja tuhlasinkin vahan ehka turhankin paljon rahaa... Mutta sain vaikka mita ihanaa ja olihan mun pakko ostaa jotain kivaa kun mulla oli tiedossa hot date :) Treffit olivat erittain onnistuneet. Meilla on nyt joku kuherruskuukausi meneillaan, kun ollaan niin kertakaikkiaan pupuja. Kaikki on ihanaa ja kilpaillaan siita, etta kumpi rakastaa enemman :)

Taalla on ollut aivan mahtavan lammin ja mulla on koko ajan sellainen olo, etta olen jossain "etelassa" lomalla. Sunnuntaina mentiin pyorilla Palo Alton keskustaan ja haahuiltiin siella muutama tunti. Kaveltiin ja kaytiin kaupoissa ja istuttiin katukahvilassa. Eilen maanantaina Juho paasi tosi aikaisin koulusta ja kaytiin yhdessa lounaalla Menlo Parkin keskustassa. Taas istuttiin ulkona. Ei voi valittaa Kaliforniassa asumista, kelit sopii kylla mun vartalolle... :)

Olen yrittanyt epatoivoisesti rekisteroitya ens viikolla alkaville kursseille, mutta ei tunnu oikein onnistuvan. Tokkii pahasti. En voi rekisteroitya koska en ole maksanut sairasvakuutusta kesan osalta. No, maksoin sen. En voi rekisteroitya koska kaikki arvosanat eivat ole tulleet ja mun pitaa saada kaikista vahintaan B. Jaaha. No eihan tassa mikaan kiire ole, ens viikolla vasta pitaa olla tunnilla. Kirjat ois tietty ihan hyva saada hankittua vaikka edes paivaa ennen....

Ai niin, siis miten meinas unohtua, etta olenhan ma saanut jo tosiaan kahdesta aineesta loppuarvosanat! Economicsista sain B:n ja olen erittain tyytyvainen, koska se koe oli hankala. Laskentatoimesta sain B+ mutta siihen olen hieman tyytymaton. Sain valikokeesta A:n ja molemmat kokeet ovat saman arvoisia, joten mun on taytynyt saada aika huono loppukokeesta. Olisin halunnut A:n... Matikan arvosana ei ole tullut viela.

No comments: