Thursday, May 10, 2007

Euroviisu kivaa

Euroviisukivaa on Helsinki taynna ja me ei paasta nauttimaan siita. On se niin vaarin! Kerrankin kun kotinurkilla tapahtuu jotain todella isoa, ollaan jossain muualla. Taa on niin mun tuuria. Vahanko ois kivaa hengailla siella turistien joukossa ja nauttia hauskasta ilmapiirista. Taalla ma olen se turisti....

Lauantai aamulla ollaan varauduttu katsomaan finaali netista. Toivottavasti YLE ei peta ja tosiaan nahdaan se. Viime vuonna Juholla oli "private live" esitys euroviisuista kun ma istuin Lepuskissa sohvapoydalla ja meilla oli Skype auki ja pidin kasissani webbikameraa ja osoitin silla telkkaria. Nain hi-tech toimii ja Lordin esitys tuli Juholle tanne :) Silloin olisi myos ollut mahdollisuus katsoa koko ohjelma netista, mutta sen meidan koti-geek loysi vasta myohemmin...

3 comments:

Hanna Kopra said...

Mutta siis! Mä ja mm. Tyyppi ollaan Ukrainan edustajan ja melko varman tämän vuoden voittajan Verkan kanssa …ainakin kolmella Ukrainan teeveekanavalla ja MÄ saan kuulemma suunnitella sen speciaal levynkannet!

I'm HUGE in Ukraine!

Ansku said...

Ma en siis kesta!! Ma olen niiiin kateellinen!! Ma arvasin etta just jotain tallasta tapahtuu :)

Hanna Kopra said...

No mutta siis SÄ olet grillannut Martti Servon kanssa ja jutellut mukavia PLUS heittänyt sen kentälle!