Tuesday, March 16, 2010

Kohtaamisia

Viikonloppuna tuli vähän takapakkia mahtavaan selän vapautukseen. Kävin uimassa ja innostuin ehkä vähän liikaa, koska olin la illan ja sunnuntain koko päivän lähes liikuntakyvytön. Selkä aivan jumissa. Maanantaina käynti taas kiropraktikolla ja tiistaina sekä kiropraktikolla että hierojalla ja nyt olen taas suht normaali. Mutta kyllä on selkä kovilla. Ikinä mulla ei ole ollut näin paljon selkäongelmia. Joka tapauksessa kiropraktikko hoito on avannut jotain lukkoja, koska ryhti on huomattavasti parempi ja mikä parasta nukun kuin pieni lapsi. Olen nukkunut viimeiset kolme yötä kellon ympäri. Eikä meinaa riittää! Ihmeellisintä on se, että olen silti todella väsynyt herätessäni. Voisin toisin sanoen nukkua ihan koko ajan. Ensin en pystynyt nukkumaan ollenkaan ja nyt nukkuisin koko ajan! Ehkä tämä jossain vaiheessa päätyy johonkin balanssiin ja pystyn taas toimimaan normaalisti.

Mutta tuohon uimiseen liittyen olimme lauantaina kokeilemassa uutta kuntosalia. Kuulimme kavereilta paikallisen Namikan tarjoamasta mahtavasta lapsiparkista ja olimme heti tietenkin kiinnostuneita kun tulee olemaan suht pian ajankohtaista. Olen tähän asti ollut 24hour Fitnessin jäsen, ja heillä on myös lapsiparkki, mutta sinne saa viedä vasta 6kk vanhan vauvan. Olen ollut siitä vähän pahoillani, koska mulla on järkyttävä ikävä liikuntaa enkä malta odottaa että pääsen taas spinning tunnille tai body pumpiin tai ihan mihin vaan jumppaan, missä hiki lentää kunnolla. Namikan lapsiparkkiin saa viedä jo 7 viikkoisen vauvan! Aivan mahtava etu! Ja kuntosali oli todella hieno ja iso, heillä on myös todella suuri valikoima ohjattuja tunteja monessa eri salissa ja iso ulkouima-allas. Ja kaiken kukkuraksi siellä on sauna! Okei, amerikkalaiseen tapaan siellä ei saa heittää vettä, mutta ihan suht kuuma siellä oli. Hassu tapahtuma liittyen saunaan: minun lisäkseni siellä oli yksi vanha nainen jonka kanssa aloin juttelemaan ja selvisi että hän on alunperin saksalainen ja hänen miehensä oli suomalainen Seppo Suhonen! Meillä riitti juttua vielä pukuhuoneen puolellakin. Aivan ihana kohtaaminen :)

No comments: