Wednesday, March 10, 2010

Parannusta ryhtiin

Hallelujaa! Olen parantunut!! Kävin kiropraktikolla ja se oli ehkä elämäni paras kokemus ikinä. Olen kävellyt viimeiset kaksi viikkoa selkä jäykkänä ja kankeana kuin rautakanki. Ja mulla on ollut yksi todella kipeä kohta selässä, joka painaa todella pahasti nukkuessa. Joten se on haitannut sitä vähäistänkin yöunta. Viime viikolla prenatal yogassa ollessani ohjaaja suositteli kiropraktikolla käyntiä kun selkäni oli niin jäykkä. Otin vinkistä vaarin ja kävin tiistaina. Nuori, heiveröinen mimmi väänteli mua mitä uskomattomampiin asentoihin ja rytkäytti kunnon miehen ottein selkääni. Otti myös pääni käsiensä väliin ja heilautti puolelta toiselle karmean rutinan kanssa. Vähän mua pelotti, mutta se ei tuntunut missään. Kun nousin siitä pediltä, olin kuin toinen ihminen. Kun kävelin autolle, totesin että hei mullahan on keskivartalo!! Ja selkä! Ja kaiken lisäksi mun pylly heiluu ihan tavalliseen tapaan puolelta toiselle kävellessä! Aivan mahtavaa! Noin 20 kiloa ehkä putosi painoa, sen verran kevyeltä tuntui askellus. Olin todella kuin taivaassa. Suosittelen ihan kaikille vähänkin jäykästä selästä kärsiville.

No comments: