Wednesday, March 04, 2009

Työhaastettelu

Siis Vau. Tulin juuri puhelinhaastattelusta. Huh. Laitettiin rouva oikein koville.
Kaikki alkoi siitä, että olin pari viikkoa sitten yhdessä networking eventissä, jossa oli Gallo Winerysta puhuja. Esittelin itseni tälle Vice Presidentille ja lähetin hänelle jälkeenpäin meilitse resumeni. Ilmeisesti tein jonkunlaisen vaikutuksen, koska eilen sieltä soitettiin ja tänään  mulla oli puhelinhaastattelu Operations Managerin kanssa. Sen piti olla vain lyhyt jutustelu, mutta se oli ihan kunnon tunnin haastattelu ja heppu laittoi mut aika koville. Hän oli kuitenkin sitä mieltä, että vastasin hyvin kysymyksiin ja kuulen heistä parin viikon sisällä. 
Paikka olisi Logistics Analyst eli juuri sitä mitä haenkin. Työpaikka on vaan aika kaukana, yli puolentoistatunnin automatkan päässä. Mutta ei haittaa. Olen valmis lähtemään vaikka maailman ääriin :) Nyt vaan taas peukut pystyyn ja odottamaan. Vahingosta viisastuneena pidän kuitenkin tällä kertaa jalat tiukasti maassa ja jatkan töiden etsimistä kuten tähänkin asti. Vaikka eivät mua valitsisikaan, olen ainakin tyytyväinen, että olivat kiinnostuneita. 

No comments: