Wednesday, March 11, 2009

Aikaisia heräämisiä

Sain Gallolta vahvistuksen meilitse, että haastatteluni on ensi viikon torstaina eli 19. päivä. Jaana ehti just sanomaan, että toivottavasti sun ei tarvitse olla siellä kovin aikaisin aamulla, koska matka on niin pitkä. Ja kun luin tarkemmin liitteitä, niin selvisi, että mun pitää olla Modestossa klo 8.30 aamulla. Tarkoittaa, että mun pitää lähteä Menlo Parkista viimeistään 6.45... No, mähän alan olemaan jo konkari noissa aamuheräämisissä, kun olen Netflixin yöllinen lajitteluihme. 
Siellä olin tällä viikolla duunissa kahtena yönä eikä se oikeastaan ole hassumpaa hommaa. Enää ei tarvitse seistä ja laadutarkkailuhan liittyy jopa koulutukseen. Ei onneksi tarvi sosialisoida työkavereiden kanssa, koska en ehkä pystyisi siihen. Väsyneenä puhuminen ole oikein ollut mun juttu. Hommaa on paljon ja aika menee tosi nopeesti. Pääsen yleensä about kasilta aamulla sieltä pois. Kuntosalin kautta kotiin ja olen kymmeneltä aamulla taas takaisin kotona koneen ääressä ja koko päivä vielä edessä. 

No comments: