Monday, June 29, 2009

Piristystä

Joku sentään arvostaa tekemääni työtä ja huomioi sen :) Ilo se on pienikin ilo! Piristystä päivään on tähän mennessä tullut jo kahdesta eri syystä (ja on vasta puolipäivä). Olin yön töissä Netflixillä ja esimieheni ilmoitti, että siirtävät minut Netflixin työntekijäksi koska teen työni todella nopeasti ja laatu on erinomaista. (Olen tähän asti ollut työnvälitystoimiston kautta heillä töissä ja saanut sitä kautta palkkani.) Ja kun tulin kotiin, sain Netflixiltä vielä puhelun, jossa halusivat haastatella minua toiseen hommaan!! Hain perjantaina tätä paikkaa ja nyt jo soittivat :) Todella nopeaa toimintaa. Tämä homma olisi kuin mulle tehty: Procurement Representative eli vähän niin kuin osto-osaston assari. Siis täydellinen! Mähän olen jo ennestään superassari ja nyt mulla on vielä koulutus varastoinnin, ostamisen ja kaikkeen siihen liittyvän osalta. Saa taas nähdä kuinka käy, mutta toivon tietenkin taas parasta. Keskiviikkona on puhelin haastattelu ja katsotaan sitte mitä sen jälkeen. Kyllä sitä vaan aina jaksaa innostua, vaikka kuinka on tullut kieltäviä vastauksia aikaisemmin. Mitäs jos tämä nyt ois sitte SE!?

1 comment:

alien said...

Hyvä juttu, että valoa näkyvissä putken päässä! Olet osoittanut tarmokkuudellasi ja nöyryydelläsi, että Sinussa on ainesta työntekijänä. Aina kannattaa tehdä kaikki työt hyvin - kyllä se kello sitten kantaa kauas. Ja jollei kanna, on ainakin itsellä hyvä olo hyvin tehdystä työstä!
Pidetään peukkuja!