Monday, June 15, 2009

Koko päivä hommaa

Työn etsiminen on todellakin koko päivä homma. Viime viikko meni kauheessa kiireessä kun piti juosta paikasta toiseen itseään myymässä. Sen lisäksi että olin kahtena yönä Netflixillä töissä, olin kahdessa eri job fairissa, yhdessä lecture & dinner & networking tapahtumassa ja yhdessä puolen päivän kokouksessa jopa Sacramentossa asti. On se nyt ihme, ettei missään vaiheessa jää mato koukkuun! Miten ne työnantajat voivatkin katsoa niin kieroon? Ja koko ajan!
APICS on USAn laajuinen Operations Managementin ammattiyhteisö, johon kuuluu tämän alan ammattilaisia joka puolelta. Sertifikaatti, jota suoritan on nimenomaan APICSin kouluttama ja ainakin tässä maassa hyvinkin tunnustettu. Olen ollut perustamassa meidän kouluun Golden Gate University Student Chapteria viime vuoden lopulta lähtien ja toiminut Vice Presidenttinä. Nyt oli vähän aikaa sitte vahdinvaihto ja uudet opiskelijat valittiin vetämään student chapteria. Minä ja kaksi muuta entistä boardin jäsentä jatketaan nyt main chapterin eli Golden Gate Chapterin boardissa. Ja awardeja tuli taas lisää :) Student Chapterin perustamisesta tuli minulle ja muille boardin jäsenille, meitä yhteensä ollut siis kolme, APICSilta Volunteer of the Year award. Että kyllä tässä meriitit kasvaa, mainetta ja kunniaa tulee ovista ja ikkunoista :) (ja siitä huolimatta, tai juuri siitä syystä, olen vieläkin työtön). No joo, mutta siis pitkän alustuksen jälkeen, olin Sacramentossa juurikin tämän organisaation vapaaehtoistyön puitteissa koko länsi/pohjois Amerikan alueen kokouksessa. Ihan hyvä tietää edes tässä vaiheessa mistä oikein on kyse ;) Juho, Leena ja Keijo lähtivät mukaan ja viettivät hauskan päivän Kalifornian pääkaupungissa kun minä istuin sisätiloissa ja edustin.

No comments: