Sunday, November 08, 2009

Viikko 18


Tällä Raskaalla Vaimolla alkaa olemaan jo todellakin maha. Se jotenkin pullahtaa määrätyin väliajoin oikein urakalla. Maha on mun mielestä ollut suhteellisen saman kokoinen jo jonkun aikaa, mutta tänään aamulla se tuntui kasvaneen ihan valtavasti. Kuva on otettu eilen illalla ja musta tuntuu että todellisuus tänään aamulla onkin jo paljon muuta. Mutta olo mulla on mahtava. Alun turvotus on hävinnyt kokonaan ja jaksan taas käydä spinning tunnilla ja salilla. Se auttaa valtavasti just tohon ilmapallo-oloon. Alussa mulla oli myös aika paljon alavatsa kipuja, mutta nekin ovat hävinneet lähes kokonaan. Kaikki sanookin että toinen kolmannes on raskauden parasta aikaa ja näin näyttää olevan. Alan vihdoin nauttimaan tästä :) Tähän asti olen ihmetellyt että koska se mahtava olo tulee. Se kun tuntuu olevansa kaunis ja onnellinen ja hyvinvoiva. Kyllä mulla oli ainakin ensimmäiset 16 viikkoa aika tuskallista ja epämukavaa. Mutta nyt on paremmin ja odotellaan ensi viikon lääkärikäyntiä innolla, koska luultavasti silloin selviää kumpi siellä on. Olen 99% varma että siellä on poika. Luultavasti jo teini-ikäinen koska minä käyttäydyn ihan kuin teinipoika, olen koko ajan jääkaapilla ihmettelemassä että mitä sitä seuraavaksi söisi.

3 comments:

Anonymous said...

Kiva kumpu!!! ;o} Terkkuja ja hyviä vointeja teille kaikille toivottaa Riitta

Anonymous said...

IHQ!!! <3
:D Jenni

Johanna said...

Tervehdys,

Mielenkiintoinen blogi teillä - eksyin tänne vahingossa, kun Googlen avustuksella etsin jotakin sattumanvaraista Mountain View-aiheista juttua. Olen lukenut tarinanne mielenkiinnolla alusta nykyhetkeen, perheemme muutti viime kesänä Suomesta Santa Claraan ja hupaisaa sekä on ollut huomata, ettei olekaan ainoa, joka on tiettyjen asioiden kanssa täällä saanut hakata päätä seinään ;o)

Kiva olisi tutustua ihan "livenäkin", kun kerran melkein naapurissa asutaan. Sähköpostia voipi laittaa osoitteeseen johanna.ylanen at gmail piste com ...

Niin - ja lämpimät onnentoivotukset viimeaikaisten iloisten tapahtumienne johdosta!