Friday, August 23, 2013

Hupsista keikkaa...

Minä likka kävinkin sitte tänään työhaastattelussa. Se kävi vähän niin kuin vahingossa. Olen toiminnan nainen ja ikään kuin terapian muodossa tuossa pahimman viisumihässäkkäväsymyksen syövereissä aloin katella työpaikkoja ja sieltä tuli muutama erittäin kiinnostava vastaan. Joten hakemusta menemään vaan. Ja nappas kala kiinni :) Hain kahta logistiikka-alan työpaikkaa ja yhtä johdon assistentin paikkaa. Assarin paikassa eniten kiehtoi osa-aikaisuus, mutta muutenkin siinä tuntui loksahtavan kaikki paikoilleen. Sieltä sitte meilattiin perään ja vielä soitettiinkin ja haastatteluhan siitä syntyi. Ja se oli tänään. Huh. Olen vähän hämilläni. Tästä tulikin totta yhtäkkiä. Ei mulle kukaan ole tarjonnut vielä työpaikkaa, mutta on hienoa, että joku on kiinnostunut. Että suurin piirtein ekaa paikkaa kun haen, pääsen haastatteluun! Vaikea sanoa miten haastattelu meni, siitä on sata vuotta kun olen Suomessa ollut haastattelussa. Tuntui ehkä vähän jäykältä verrattuna amerikkalaisiin, mutta se on varmaan vaan ihan suomalainen tapa :)

Asuntoasiakin on ratkennut ja meillä on tarvittaessa Helsingin Kalliossa syyskuun puolesta välistä tai viimeistään lokakuun alusta eteenpäin koti :) Asioilla on tapana järjestyä! Hyvä fiilis.

3 comments:

Melissa said...

Kuulostaa todella hyvältä :) Mahtavaa.

Jenni said...

:) Peukut, mille ikinä tarviikaan peukuttaa! <3

Anonymous said...

Aivan loistavia uutisia kaiken viisumihässäköinnin jälkeen! =o} terkuin Riitta