Sunday, February 12, 2012

Viikko 19

Raskausviikkoja on nyt 19 täynnä ja ensimmäiset kunnon masubileet on pidetty tänään. Olen tuntenut yksittäisiä potkuja noin parin viikon ajan mutta tänään vauva tosiaan piti oikein kunnon potkupartyt. Sitä kesti ehkä 45 minuuttia ja potkut tuntuivat jopa mahan ulkopuolelle asti. Harmi että meidän pojat olivat ulkona puistoilemassa eivätkä päässeet kokeilemaan. Minä lepäilin sillä aikaa ja ehkä vauva käytti tilanteen hyväkseen. Minä kun harvemmin ehdin keskellä päivää makoilemaan kaikessa rauhassa :)
Maha on jo aikamoinen kuten kuvasta näkyy, mutta kiloja ei ole tullut kuin kaksi tähän mennessä. Jes! Siitä olen todella tyytyväinen. Näen mun personal traineria edelleen kerran viikossa ja yritän käydä spinning tunnilla kerran viikossa. Sen lisäksi salilla kerran ja käveltyä tulee pakostakin lasten kanssa joka päivä. Toivottavasti matka jatkuu yhtä kepeästi loppuun asti :)

3 comments:

Unknown said...

Hyvä Ansku!

t:Vauvan Mummo

Norppa said...

Hyvältä näyttää! :)

Sari Korju said...

Heippa Ansku, eksyin sun blogiin facebookin kautta. Naytat tosi hyvalta!!! Meidan taytyy treffata pian :) Hyvaa Ystavanpaivaa!