Thursday, January 24, 2008

Voi yhden kerran!

Meille sattui eilen todella eriskummallinen tapaus. Katsottiin Gilmore Girlsejä (viides tuotantokausi menossa) ja meille tuli molemmille nälkä. Kävin keittiössä hakemassa palat pitsaa molemmille. Annoin Juhon maistaa omasta palastani ojentaen sitä kohti hänen suuta. Ja niin se poika haukkasi oikein kunnon palan, mun sormi mukana!!! Mä pomppasin about metrin ilmaan ja lyyhistyin lattialle pieneksi mytyksi ja puristin sormen itseni väliin. Ihan järkyttävä kipu. Siis ihan järkyttävä. Siis niin kovaa kipua en muista koskaan kokeneeni.
Juholla kesti hetken tajuta mistä on kysymys ja sen jälkeen se tuli mun luokse lattialle ja oli ihan varma, että sormi roikkuu enää nahan palasta kiinni. No näin huonosti asiat ei ollu, onneksi. Sormi oli ihan paikallaan, mutta verta tuli. Mulla valui vesi silmistä ja itkin ja nauroin samaan aikaan. Juho juoksi hakemaan jäitä ja kyllä se tilanne siitä rauhoittui.
Tilannekomiikka oli siis niin kohdallaan, että alta pois :) :) Olen mä aina tiennyt että Juho on kova poika syömään, mutta että mun sormenkin! :) Tässä riittää nauramista vielä vuosiksi :) Miten voi käydä noin? Näköjään ihan helposti.

4 comments:

Anonymous said...

Gilmoren tytöt ja ruoka on vaarallinen yhdistelmä ;0) Itse olen sarjan suuri fani ja vaikka en muuten kahvia juo, on katsomisen yhteydessä saada kahvia...

Ansku said...

Suvi, sinä olet osasyyllinen siihen että olen jäänyt koukkuun :) Niillä on vaan niin kertakaikkiaan hyvää läppää!

Anonymous said...

No onneks se sormi ei irronnut. Arggh, voin vaan kuvitella, miten se on sattunut! Onneksi kuitenkin edes samalla vähän nauratti. Juho-parkaa, miten se on pelästynyt, kun tajusi, että mikä sulle tuli. Hassua! :)

Jenni
P.S. Terkkuja Kanarian auringosta.

Ansku said...

En oikein tiedä kenelle muille voisi käydä noin kuin meille. Kyllä on niin vakka löytänyt kantensa :)
Jensku, miten te taas voitte olla jossain auringossa?? Te ootte kyllä sellaisia reissaajia.