Monday, September 01, 2008

Rannalla


Viikonloppu meni järkyttävässä vatsataudissa. Minä ja Jaana molemmat maattiin sängyssä kauheissa vatsakivuissa. Olis edes tullut ulos jotain, mutta ei, kauheat kivut vaan. Ja mulla piti olla tyttöjen ilta lauantaina!! Ei ollut. Me saatiin ilmeisesti joku pöpö ruuasta kun oltiin keskiviikkona de Young museossa ja syötiin siellä kana ceasar salaatit. Oli mahtava päivä ja istuttiin kahvilan terdellä vaikka kuinka kauan ja höpöteltiin kaikkee. Sen jälkeen molemmat kävi vessassa tyhjentämässä ja siitä alkoi paha olo. Perjantai oli pahin. Mulle nousi kuume ja vatsakouristukset oli aivan kamalia. Lauantai meni kokonaan sängyssä enkä syönyt juuri mitään. Sunnuntaina vasta oli parempi olo. Ei mulla ikinä ole noin kauan vatsapöpöt kestäneet, mutta tulipa tämäkin alien koettua. 
de Youngissa oli hieno Chihulyn lasitaidenäyttely. Erityisen mahtavaa siinä oli se, että Suomi mainittiin näyttävästi. Kaveri on ollut Nuutajärvellä oppimassa uusia tekniikoita ja tekemässä taidetta :) Pysyvä näyttely ei ollut mitenkään kovin erikoinen. Ehkä olisi ensin pitänyt kiertää muut ja mennä viimeiseksi vasta lasipuolelle. Jotenkin sen jälkeen muut näytti ihan blaaahhh. 
Eilen oli Labor Day ja vapaapäivä täällä. Oltiin koko porukka (minä, Jaana, Rumi ja lapset) Half Moon Bayssa rannalla ja oli tosi kivaa. Jamilla ja Toivo kaivoivat kuopan Kiinaan asti. Toivo jopa kävi siellä ja sanoi ostaneensa vaatteita tuliaisiksi... :) Ois pitänyt kyllä kaivaa se kuoppa jo kisojen aikana... Mulla jäi ilmeisesti aurinkorasva laittamatta selkäosastolle, koska nyt vähän kiristelee. Huihai, ihanaa nauttia lomasta ja auringosta. Torstaina alkaakin taas koulu ja ens viikolla työharjoittelu, joten pitää nyt nauttia näistä keleistä. Itse asiassa täällä on vuoden paras aika nyt. Kesä parhaimmillaan. 

No comments: