Tuesday, January 08, 2008

Kouluun

Tänään arki taas alkaa. Onneksi. Niin, en olisi uskonut, mutta ihan kivaa, että koulu alkaa taas. Parin viikon (melkein kolmen) lekottelu on ollut ihan riittävä, olo on rentoutunut ja olen valmis taas uusiin haasteisiin :)
Toinen syy miksi olen ihan mielissäni arjen alkamisesta, on se, että olen ollut viimeiset neljä päivää lähes kokonaan sisällä ja kolme niistä sängyssä. Mulle tuli rankkasateiden kanssa samaan aikaan yskä ja kuume, joten sänky on tullut tutuksi. Lähes makuuhaavoihin asti. Sunnuntai-iltana jo päätin, että nyt riittää ja totesin itseni terveeksi, mutta kun maanantaina kävin vähän ulkona olin taas ihan hiestä märkä ja ihan loppu kun pääsin takaisin kotiin. Ja takaisin sänkyyn. Yäk. Mulle ei sovi kovin monen päivän makaaminen ollenkaan. Nyt siis troppia naamariin ja kouluun. Ihanaa, että saa taas jotain tekemistä. Valitsin muuten eilen siellä sängyssä maatessani vuokrafilmin sijaan uuden Management kurssin kirjan...

No comments: