Thursday, September 06, 2007

Turussa

Menin viime torstaina siis Turkuun. Aiti oli juna-asemalla vastassa ja oli niin kivaa paasta pitkasta aikaa halaamaan! Mentiin kauppaan ja ma olin kuin pieni lapsi siella. Kaikkee ois pitanyt saada maistaa. Muun muassa maksalaatikkoa ja raejuustoa lahti kaupasta mukaan. Herkkuja! Haettiin mummi ja mentiin Myllyyn syomaan. Oli ihanaa nahda mummia ja han oli myos kovin odottanut meidan tapaamista. Etta paastaan halimaan :)
Perjantaina olin paivalla mattopyykilla ja illalla Turun tyttojen (Miian, Annen ja Outin) kanssa Turun yossa. Lauantaina ihmeteltiin kaupungilla ja oltiin Saarisilla Kaarinassa. Merja tuli myos kaymaan siella. Servolla ja pojilla oli keikka Kaarinan Old Texasissa, joka on ihan Saaristen naapurissa, joten sita piti tietysti menna katsomaan. Martti on aina Martti :)
Sunnuntai oli telkkaripaiva :) Meilla kun ei Menlo Parkissa ole televisiota, niin nyt katsottiin Miian kanssa sita oikein urakalla. Ma tuijotin siis jopa Salkkareita useammankin osan...
Maanantaina paivalla Minna T tuli kylaan (aidin luo) ja illalla olin Outi S:n kanssa syomassa. Tiistaina kavin haudoilla ja Katja P:n kanssa lounaalla. Olin myos mummilla ja Alleneita moikkaamassa ja Naantalin Merisalissa Miukken, Annen ja Outin kanssa syomassa viela illalla. Oli tosi ihana auringonlasku, Naantali on kaunis pieni kaupunki.
Keskiviikkona olin aamupaivan Heinoilla Maskussa. Hopotettiin Tiinan kanssa ja kaytiin poikien kanssa puistossa. (Aleksi 3v & Elias 2v). Illalla olin mummilla Soile-tadin kanssa. Oli todella vaikeaa hyvastella mummi ja itkuhan siina tuli, koska seuraavaan tapaamiseen menee tovi.
Nyt olen takaisin Espoossa isan luona ja kohta menossa tapaamaan Nooraa ja Caritaa. Etta tallainen raportti. Kylla tama kylaluutailu tyosta kay :)

No comments: