Tuesday, September 25, 2007

Kuntosalilla

Taalla nakee kylla niin ihmeellista porukkaa jopa kuntosalilla, etta tallainen suomalainen pikkutytto ei voi kuin pyoritella paataan. Vanhoja miehia, joilla on mun reiden paksuinen hauis ja ikaa yli seitsemankymmenta helposti. Siis kuinka monta kertaa olet nahnyt bodarivanhuksen Suomessa? Ma en ole nahnyt koskaan. Ainakin niita on tosi harvakseltaan. Mutta taalla pojat nakojaan treenaa viimeiseen asti, ja hyva niin, pitaahan se kunnossa, mutta on ne hassun nakoisia :)
Salilla on myos noin kuusikymppinen nainen, jolla oli aurinkolasit silmilla. Siis treenin aikana! Olen nahnyt hanet useamman kerran, myos ilman laseja ja mistaan silmasairaudesta ei ymmartaakseni ole kyse.
Maanantaina spinningissa mun vieressa oli 65-70 vuotias nainen, jolla oli pienen pieni toppi ja luultavasti isoimmat mahdolliset silikonit mitka voi laillisesti laittaa.
Ettei menisi ihan ikarasismiksi, niin myos nuoria huppupaisia miehia nakyy useasti. Siis roikkuverkkarit, huppari, pipo syvalla paassa ja rauta nousee minka kerkiaa. Luulis tulevan kuuma.
Alkaa kasittako vaarin, suurin osa ihmisista on ihan tavallisia, mutta tassa joitakin hauskoja poikkeuksia, joihin olen tormannyt :)
Se kuinka hassunnakoinen ma olen muiden mielesta onkin sitte taas ihan toinen juttu.

No comments: