Tuesday, December 30, 2008

Levätty on

On ollut aivan mahtavaa olla lomalla. Olen nauttinut joka hetkestä. Tietokonetta olen avannut erittäin harvakseltaan näinä päivinä. Äsken katsoin, että syksyn saldo arvosanojen osalta on yksi A management kurssista. Toista arvosanaa ei ole tullut vielä koska opettaja on lomalla yli uuden vuoden. Mutta kun palautin loppuraportin hänelle sieltä tuli vastaus, että se on A+:n paperi. Joten eiköhän se loppuarvosana ole jotain sen suuntaista. Että kyllä tässä saa olla suhteellisen tyytyväinen. Valmistuin siis 3.7 keskiarvolla, tasan neljän ollessa paras mahdollinen. Hyvä mää. 
Hieman tätä juhlatunnelmaa latistaa se, että olen sängyn pohjalla kolmatta....tai neljättä...päivää. Saldona tällä hetkellä noin viisi katsottua leffaa, uusin Liza Marklund luettu ja yhdet villasukat kudottu. Kun ei voi nukkuakaan, kun yskä hakkaa koko ajan. Juhokaan ei saanut yöllä nukuttua kun pelkäsi että mä tukehdun. Ollaan molemmat ihan mökkihöperöitä. Se pääsi (huom. pääsi) muuttomieheksi Koskenvoille joten sai jotain tekemistä. Olen järkyttävän kateellinen, kun mulla alkaa olemaan selkä jo ihan loppu tästä makaamisesta. Makuuhaavoja pelkään seuraavaksi. 

4 comments:

Anonymous said...

Mukavaa vuoden vaihtumista - vaikka sängyssäkin! Täällä on myös paljon räkätautia liikkeellä, joten sama fiilis.

Onnistumisia taas vuonna 2009!

t.Alienit

Unknown said...

Ihanaa vuotta 2009 teille kummallekin! Onnittelut myös valmistumisesta upein paperin, sä oot hyvä!! Pikaista paranemista! toivottelee Maarit

Norppa said...

Sää oot niin hikari!! Hienoa Anne-Mari! *torvisoittoa ja punasta mattoa tähän väliin*

Ansku said...

Tack så mycket! Vielä kun sais noi työnatajat ymmärtämään, että mä oon paras...