Wednesday, December 03, 2008

Honolulu, keskiviikko


Ja aktiiviloma sen kuin jatkui. Tänään oli vuorossa jet ski ja parasailing. Ensin pörrättiin puolituntia vesijettien kanssa kahva kaakossa ja sen jälkeen roikuttiin veneen perässä liitovarjon varassa. Mua pelotti siis ihan kauheesti!! Olin aivan paniikissa, mutta onneksi mun mies on niin hyvä!! Juho pysyi ihan rauhallisena ja naureskeli vaan, ja puhui mulle kauniita asioita, niin mäkin siitä sitte rauhoituin ja mahtavaa oli! Me oltiin korkeammalla kuin Stadionin torni Helsingissä!! Se oli ihan mieletöntä!!

Illalla osallistuttiin perinteiseen Hawaiilaiseen Luau:hun. Se oli järjestetty Paradise Coven yksityisellä rannalla. Siellä oli kaikenlaista touhua ja markkinakojua ennen ruokailua ja varsinaista ohjelmaa. Minä muuan muassa osallistuin hulatanssin opetukseen, jonka tuore aviomieheni tietenkin kuvasi videolle :) Tulee ehkä jakoon joskus… Pääesityksen aikana juontaja pyysi ihmisiä nousemaan aina sen mukaan mitä olivat tulleet juhlimaan. Me siellä sitte vilkuteltiin toisille vastanaineille pariskunnille ja punasteltiin kun jouduttiin pussaamaan kaiken kansan nähden :) Lopussa tuli hieno hidas biisi ja me tanssittiin meidän “häätanssi” siellä hiekassa. Ihanan romanttista.

No comments: