Thursday, February 14, 2008

Hyvää Ystävänpäivää

Oikein ihanaa ystävänpäivää kaikille meidän ystäville :) Kortit on jääneet kauppaan ja hyvä niin, kauheesti tulis vaan roskaa niistäkin. Ajatus on se tärkein. Ja eläähän pitäis niin kuin olisi joka päivä ystävänpäivä. Kyllä te kaikki olette meidän ajatuksissa erittäin usein.
Mun rakkaudenkäpy onnistui kertakaikkiaan yllättämään mut aamulla. Heti kun se sai silmät auki, kysy että haluutko sun lahjan. Mä siihen, että joo, olin ihan varma että se pelleilee eikä sillä mitään lahjaa ole. Mutta oli vaan. Juho-pupu oli hommannut mulle tähden taivaalta! Siis ihan oikean tähden! Aika liikkistä. Se on Oinaan tähtikuviossa. Aika liikkistä.
Mä taas olen erittäin huono tyttöystävä koska ei mulla mitään lahjaa ollut. Vaikka mä olen kyllä niin ihana joka päivä, että jo herääminen mun vierestä on lahja sinänsä :)

1 comment:

Anonymous said...

Hyvää Ystävänpäivää! Taitaa olla pitkä välimatka kun tulee näin viiveellä...

Ole huoleti siellä, kyllä täälläkin lämpimiä ajatuksia viljellään, telepatiaa kehiin vaan niin viestit tulee perille.

Pipsalta kuulin blogin osoitteen tänään aamujunassa, joten heti riensin tutustumaan. Ihan kuin olisit tekstit supatellut (ha! sä ET osaa puhua hiljaa...) korvaan. Tuli ihan ikävä ja samalla kivan lämmin olo, kun tietää, että homma on hanskassa ja hyvin menee. Jatkakaa samaa rataa.
Meillä ei edelleenkään ole lunta, joten ilmastonmuutos alkaa olla arkipäivää.
Isoja halauksia,
Wiki