Tuesday, November 07, 2006

Juhon Kuulumiset

Heipahei,
nyt tosiaan on todella jannittavat ajat edessa kun Ansku sai vahvistuksen opiskelupaikasta.
Mitas mina sitten oon touhuillu viime aikoina? No, mulla on ollu siita syyskuun lopusta asti koulua ihan tavallisesti. Viime viikolla oli meidan "mid-term" kokeet, eli jakson puolivalin kokeet. Ne meni kokonaisuutena hyvin ja nyt sitten oon valmistautunut loppukokeisiin joulukuussa.

Muuten olen lahinna vain opiskellut... tarkoitus oli menna San Jose Shaksin peliin, mutta en oo saanut sita aikaiseksi. Ai niin, kavin toissa paivana Santa Claran Yliopistolla johon siirryn ensi lukuvuoden alussa, ja olin kuuntelemassa paria luentoa ja muutenkin tutustumassa kampukseen. Se oli kieltamatta aika vaikuttava mesta.

Opiskelun lisaksi ma en kauheesti mitaan muuta oo touhunnukkaan... odottelen joulukuuta ja tarkemmin joulukuun puolta-valia etta tuun Suomeen Anskua hakemaan... :) Ihan kiva tulla joulukuussa koto-Suomeen vahan talven lumia tarkastelemaan...

Mors,

Juho

No comments: