Thursday, November 30, 2006

California, here I come!!

Hei hoi hauki vaan kaikille :)
Nyt on tällä tytöllä viisumi, joten näyttää vahvasti siltä, että mä muutan amerikkaan... Se ois nyt niin kuin menoa!

Kyllä on helpottunut olo. Kaiken tämän byrokraattisen veivaamisen jälkeen, tilanne on se että ei muuta kuin pakkaamaan tavaroita. Juho tulee kahden viikon päästä Suomeen ja mulla on viimeinen työpäivä 15.12. ja sen jälkeen voinkin keskittyä pitämään hyvänä mun maailman ihaninta poikaystävää ja laittaa kamat lähtövalmiiksi.

Niin paljon on tapahtunut viimeisen puolentoista vuoden aikana ja varsinkin viimeisen puolen vuoden aikana, että pää on ihan sekaisin. Kuka olisi uskonut kesällä 2005 että mä rakastun opiskelijapoikaan ja muutan sen perässä maailmalle?? Tuskin kukaan, joka mut tuntee ja kaikkein vähiten mä itse! :)

Mutta nyt on kaikki asiat reilassa ja lopputuloksen me jo tiedämmekin :) Lähtö on 28.12.

Ansku

No comments: