Monday, January 18, 2010

Suomessa!



Olin aivan fiiliksissä kun tulin lentokoneen ovesta ulos ja vastaan tuli mahtava kylmä pakkasilma! Mulla on ollut NIIN ikävä sitä! Se tuntuu mahtavalta iholla :) Oli ikävä kyllä jo pimeää, mutta pää pyöri silti ympäri ämpäri koko matkan kentältä Saunalahteen. Lunta on joka puolella ja puut roikkuu niin kauniisti. Kyllä on ollut ikävä tällästä talvea.
Matka meni tosi hyvin vaikka vähän pelkäsin, että kuinka käy tämän mahan kanssa. Olin ihan ryytynyt perille päästyäni, mutta ihan samalla lailla olen ollut aina ennenkin. Tuo matka vaan on tosi pitkä ja raskas. Aamulla heräsin tietysti tosi aikaisin ja malttamattomana odotin milloin päivä alkaa valkenemaan, että näkisin kauniin maiseman. Ja tulihan se päivä sieltä vihdoin! Vaikka aika kömpelö se auringon säde oli Kalifornian jälkeen :) Mutta pilkahti kuitenkin, ihan hetken! Ulos oli tietenkin pakko päästä ja lähdin kävelylle. Taisin haukata vähän turhan suuren palan... Pakkasta kymmenisen astetta, tuuli, suhteellisen isohko maha, tasapaino raskauden myötä aika hukassa ja erittäin herkkä hengästymiskynnys. Siinä oli resepti tälle ensimmäiselle Suomi-seikkailulle :) Olin aika loppu ja kylmissäni kun pääsin perille. Kaipa tähän tottuu kohta :) Ihanaa se silti on.

1 comment:

alien said...

Kivaa, kun lumi pysyi etelässäkin Sua odottamassa..:) Pidin peukkuja pystyssä. että tuuli ei pudottaisi kaikkea lumea pois puitten oksilta, jotta pääsisit näkemään näitä upeita - ja niin erilaisia maisemia:)) Kohta nähdään! Hyvää Suomen lomaa sulle ja mahalle;)