Tuesday, October 31, 2006

Nyt ei hyvältä näytä

Sain vihdoin ja viimein koulusta vastauksen ja SE OLI KIELTEINEN!!!! Ne on siis sitä mieltä, että mä en olekaan tarpeeksi hyvä. Voi pylly!!! Mä olen suoraan sanoen ihan paskana. Mä en tajuu miten tässä näin kävi.

Mutta mä en aio luovuttaa. Yritin useamman kerran soittaa miehelle, joka on tehnyt tämän valtavan huonon päätöksen, mutta ei ollut kaveri paikalla. (ei tainnut uskaltaa vastata...) Mä vaadin siltä kyllä paremman selityksen vielä.

Ja sitä paitsi GGUssa on ohjelma nimeltä Bridge Program, joka on tarkoitettu sellaisille, jotka ei ehkä ihan täytä vaatimuksia, mutta sen kautta pääsisi helposti heidän haluamalleen tasolle. Miten se ei edes tarjonnut mulle sellaista vaihtoehtoa??

Kaveri tais suivaantua mulle kun lähetin meiliä ja soitin sille ja kyselin mun hakemuksen perään. Meinas että onpa kauhee akka kun ei anna heidän tehdä työtään rauhassa.
Hän tulee vielä kuulemaan minusta!

Ansku

No comments: