Tuesday, September 19, 2006

Viime perjantaina täytettiin hakemus kouluun ja mulla oli TOEFL-kielitesti. Se kesti neljä ja puoli tuntia ja oli ihan kauhee :( Mun pitäisi saada siitä pisteitä 79/120 ja mulla on sellainen olo, että hyvä jos kaks pistettä saan... Mä olin ihan takki tyhjä kun sieltä tulin ulos, hyvä kun pystyin puhumaan.

Maanantaina me tehtiin Juhon kanssa pieni autoretki Satakuntaan ja Varsinais-Suomeen. Lähdettiin aamulla aikaisin Raumalle ja sieltä Turkuun. Golden Gate University haluaa todistukset koulun leimoilla ja allekirjoituksilla ja sen lisäksi ne pitää olla koulun sinetöimissä kuorissa, jossa heille lähetetään. No, nyt he saavat just eikä melkein paprut niin kuin tahtovat :)

Meillä oli ihan hauska päivä :) Raumalla esittelin Juholle koulun, jossa olen opiskellut ja paikkoja missä olen asunut ja missä olen muuten vaan hengaillut. En ole itsekään siellä käynyt moneen vuoteen, joten oli ihan hauska muistella niitä aikoja.

Nyt ystävät hyvät, pitäkää sormet ja varpaat ristissä, että kaikki menee putkeen ja saan kielitestistä vaadittavat pisteet!

Ansku

No comments: